bateria kuchenna
1634Racine
2013-05-30 02:53:39 UTC
czy jest jakas "opcja obowiazkowa" (mam na mysli: jaka _firma_ , aby
_jakosc/trwalosc_ byla ok) - przy zakupie baterii kuchennych tego typu
http://allegro.pl/kelag-801-yz-bateria-kuchenna-zlew-umywalkowa-14cm-i3261788948.html ?

Moze jakas podpowiedz co stad wybrac (rodzaj: j/w):
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=bateria+kuchenna ?
cena: 100-150
$heikh el $hah
2013-05-30 04:16:09 UTC
Post by 1634Racine
http://allegro.pl/listing/listing.php?string=bateria+kuchenna ?
cena: 100-150
http://allegro.pl/kuchnia-baterie-kuchenne-46125?price_from=149&price_enabled=1&price_to=150
lub:
http://goo.gl/VOqVC
--
╯(⌐■_■)╯ ︵ ┻━┻
ɥɐɥ$ ןǝ ɥʞıǝɥ$
Jawi
2013-06-01 09:48:57 UTC
Post by 1634Racine
[...]
ja tam się nie znam, ale taką wywaliłem ostatnio i zamontowałem dwu
głowicową, zimna i letnia osobno. Moim zdaniem znacznie lepsza w
obsłudze i wygodniejsza. Ale to rzecz gustu pewnie.
Natomiast po dwóch wymianach nie kupię już nigdy żadnego badziewia co
jest sprzedawane pod marką Kuchinox czy jakoś tak.
MASAKRA, najgorsza chińska jakość jaką można sobie wyobrazić.
Po 1,5 roku rdza bierze od środka i robią się mikro dziurki, niby nic
nie kapie, nic nie przecieka na na kuchni jakby wilgotno, tak sika
mgiełką że nie widać :)

k***@gmail.com
Moja obowiązkowa opcja jest taka że musi się dać podstawić czajnik i wysoki garnek i nalać do niego wody do pełna. I to nie wstawić czajnik do zlewu tylko postawić na przegrodzie oddzielającej komory. Wszystkie kulowe dawno temu wybiłem sobie z głowy. Bez względu jak by się kran nie nazywał to maksymalnie po 5 latach zaczynał przeciekać.
Jackare
2013-06-01 19:24:32 UTC
Post by 1634Racine
[...]
możesz kupić ale będzie to zrobione z gównianego cienkiego odlewu metalu
udającego mosiądz.
Przyzwoity mosiądz ma 60% miedzi w składzie.
Nie musisz kupować czegoś z wysokiej półki, ale kupowanie najtańszego
chińskiego badziewu też nie jest wyjściem. Ta armatura przy ominięciu
jednego lub dwóch pośredników mogłaby z powodzeniem znaleźć się w sklepie
"wszystko za 5 zł) Po drodze masz sporo opcji pośrednich.
Mimo wszystko zastanowiłbym się nad czymś z Armatury Kraków lub chociażby
nad produktami Ferro - to wprawdzie też chińszczyzna ale importowana przez
polskiego importera który zbudował markę ze średniej półki i moim zdaniem
jest to adekwatna relacja jakość-cena.
Jackare
Rentier
2013-06-12 19:18:51 UTC
Post by 1634Racine
[...]
hanshgrohe.
Nie ciekną, nie szumią, nie dzialają skokowo.
Drogie.
Trzeba takie kupić albowiem bateria kuchenna jest masakrycznie często
używana.Badziew za 150 zeta pada po 1-2 sezonach grzewczych.
Kris
2013-06-12 19:56:06 UTC
Post by Rentier
Trzeba takie kupić albowiem bateria kuchenna jest masakrycznie często
używana.Badziew za 150 zeta pada po 1-2 sezonach grzewczych.
Dobrze że o tym nie wie moja bateria kuchenna firmy Diamnond. Działa już prawie 5 lat i nie szwankuje. W łazienkach zresztą tez Diamondy i do tej pory bez problemu.
Te w umywalkach i bidetach coś koło 50 zł/szt kosztowały (wysyłkowo), ta kuchenna(z wysuwaną wylewka) jeśli dobrze pamiętam około 100zł. W czerwcu 2008 kupowane via net z Krakowa.
Jak już robię reklamę Diamondowi to dodam że grzejniki tez tej firmy mam i pompy CO. Działają bezawaryjnie.
Jawi
2013-06-17 21:44:06 UTC
Post by Rentier
[...]
tia.
Bateria kosztująca 6x-8x więcej musi być lepsza, ładniejsza trwalsza.
Bo inaczej będzie tyle samo razy gorsza.
Nie sztuka kupić/zrobić baterię koszmarnie drogą i dobrą. A czy jest
dobra to się okaże, być może
Pierwsze "badziewie" u mnie działało znakomicie ponad 9 lat.
Wymieniłem na nową która działała 2 lata.

A jeśli chodzi o szumienie to wystarczy kupić w takim sklepie który
przyjmuje zwroty bez gadania. :)