Grzyb gdzie ekspertyza
Tomasz
2005-03-30 09:59:20 UTC
Moi znajomi mieszkaja w domku jednorodzinnym (50 lat) w ktorym tak smierdzi
grzybem sciennym ze nie jestem w stanie w ich domu przebywac nawet kilku
minut.
Ich wszystkie ciuchy smierdza grzybem nawet po podruzy kilka tys km.
Jest tak juz od wielu lat.
Smrod prawdopodobnie dobywa sie z piwnicy do ktorej schody sa z wnetrza
mieszkania.
W samej piwnicy grzyba jako takiego nie widac ale z pewnoscia jest wewnatrz
murow.
Na moje uwagi ze maja zagrzybiony dom prawie sie obrazaja twierdzac ze nic
takiego u nich nie moze byc. Maja dwojke dzieci, szkoda mi ich zdrowia.
Powiedzcie mi kto czy jaka instytucja moze zrobic u nich expertyze
mykologiczna
aby ich przekonac do jakichkolwiek dzialan.
Ile ewentualnie taka ekspertyza kosztuje?
Tomasz
Kubaty
2005-03-30 15:19:27 UTC
Skontaktuj siê z Polskim Stowarzyszeniem Mykologów Budownictwa z siedzib± we
Wroc³awiu, tel. 0-(71) 344-80-12, e-mail ***@psmb.wroclaw.pl

Maj± swoich ekspertów na terenie ca³ego kraju.