cyklinowanie schodow
Dandi
2005-04-24 08:57:25 UTC
Witajcie,

planuje za jakis czas cyklinowanie starych debowych schodow. prosze
powiedzcie mi, czy mozna to robic we wlasnym zakresie? panowie, ktorzy
mi cyklinowali podlogi, mocno cmokoali i powiedzili tylko ze to bedzie
drogo. ceny nie udalo sie wydusic, wiec wydedukowalem, ze ich maszyna
tego nie lyknie. dechy sa gladkie, zdrowe. jaka cena jest waszym
zdaniem przyzwoita?

serdecznosci
Daniel
William
2005-04-24 11:12:13 UTC
Post by Dandi
[...]
A moze warto byloby te schody rozebrac, odnowic, zakonserwowac i zlozyc
z powrotem ? Jesli to realne, to wyjdzie taniej niz cyklinowanie.
Dandi
2005-04-24 11:46:29 UTC
Post by William
Post by Dandi
Witajcie,
[ciach]
Post by William
Post by Dandi
[...]
Witaj,

to jest pomysl, ale niestety, schody sa jedyna droga dostepu do
mieszkania. wiec chyba skorzystam z rady drugiego kolegi i sam sie
pobawie strugiem.

serdecznosci
Daniel
qlphon
zdaniem przyzwoita?
Dandi
2005-04-24 11:53:01 UTC
Post by qlphon
mozesz sam pokombinowac ze strugiem elektrycznym albo reczna szlifierka na
wstege.
Witaj,
dzieki. czy twoim zdaniem powinienem sie zaopatrzyc do debowego drewna
w jakis lepszy strug, czy taki niedrogi, prosty do 150 pln. czytalem
watek o strugach na grupie, ale moze masz jakas sugestie. 18 stopni.
jakies 26 m2 wychodzi. jest tez podest, ale tu zamowie cykliniarke.

serdecznosci
Daniel
qlphon
2005-04-24 16:31:56 UTC
Post by Dandi
[...]
przy wyborze urzadzenia zwróc uwage na obroty noza (najlepiej poszukaj watku
o tym - bylo nie dawno)
zanim zaczniesz ze schodami, najlepiej pocwicz sobie na jakiejs luznej desce
(ja bym chyba kupil jeden nowy stopien debowy do cwiczen)
nie sadze zeby strugowi robilo róznice z jakiego drzewa jest drewno, ale
moge sie mylic - nie mam tu za duzych doswiadczen,
bardziej bym sie martwil o dobór wlasciwego papieru do szlifierki, zeby sie
za szybko nie zapychal
Firma zsw.
2005-04-24 18:00:52 UTC
Post by qlphon
mozesz sam pokombinowac ze strugiem elektrycznym
Witam.
praktycznie rzecz biorąc to strugiem zniszczysz sobie schody tylko
szlifierka na taśmę oraz czyszczenie ręcznie w zakamarkach.
Z pozdrowieniami dla grupy zsw

w.. zsw.com.pl
Tomaszjan
2005-04-24 22:02:06 UTC
Post by Firma zsw.
Witam.
praktycznie rzecz bior±c to strugiem zniszczysz sobie schody tylko
szlifierka na ta¶mê oraz czyszczenie rêcznie w zakamarkach.
Dok³adnie tak!
Mozna próbowaæ oscylacyjnymi w zakamarkach typ myszka
Pozdrawiam
Tomaszjan
Dandi
2005-04-25 08:48:55 UTC
On Mon, 25 Apr 2005 00:02:06 +0200, "Tomaszjan" <tomaszjan(WYTNIJ
Post by Firma zsw.
Witam.
praktycznie rzecz biorąc to strugiem zniszczysz sobie schody tylko
szlifierka na taśmę oraz czyszczenie ręcznie w zakamarkach.
Dokładnie tak!
Mozna próbować oscylacyjnymi w zakamarkach typ myszka
Pozdrawiam
Tomaszjan
A ja juz sie nastawilem na zakup nowej zabawki...:) wielkie dzieki.

serdecznosci
Daniel