grzejniki aluminiowe KFA - gdzie najtaniej ?
rt
2012-03-20 11:08:33 UTC
Witam

natkneliscie sie na jakies dobre ceny grzejników KFA bo mam do wymiany 10
sztuk zeliwniaków i panelowców w domu

a moze kupic cos tanszego ?

Pozdr
rt
Kris
2012-03-20 11:30:11 UTC
Post by rt
a moze kupic cos tanszego ?
Grzejniki jak grzejniki wyglądają podobnie czy to Purmo czy Diamond
Ja akurat mam u siebie diamond- po trezch sezonach wszystko ok.
Nied wiem jak teraz ale jak ja kupowałem to bez łaski można było uzyskac 40-50% rabatu od cen tzw katalogowych.
Wiec ostro negocjuj
tomekx
2012-03-20 11:50:52 UTC
Uwa¿ajcie tylko na Allegro na sprzedawcê
http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=7212998 który oferuje tanio
grzejniki "KFA G500 Kraków". Znajomy kupi³ jeden i okaza³o siê ¿e to
Diamond! Ta osoba wykorzystuje markê KFA do sprzeda¿y tañszych i podobnych z
wygl±du Diamondów. Spraw± zajmuje siê ju¿ Grupa Armatura S.A.