Dane techniczne spycharek
Zealot80
2005-04-12 06:45:29 UTC
Poszukuje dokładnych danych technicznych spycharek. Bede wdzięczny za
wskazanie adresu www lub miejsca gdzie należy szukać tego typu rzeczy. W
internecie znalazlem dane ale niestety ja potrzebuje dokladniejszych
(projekt do wykonania na studiach). Zależy mi na danych typu: szerokość
,wysokość lemiesza, prędkość skrawania itp itd
.: Jędrzej :.
vertret(at)op.pl
2005-04-12 06:56:38 UTC
www.szczegolowe-dane-wszystkich-koparek-na-swiecie.pl