Czesci do betoniarki
Mariusz O
2004-05-23 20:10:57 UTC
Gdzie moge kupic czesci do betoniarki 150 l (polskiej) niestety nie znam
modelu. Chodzi mi o male kolo zebate i caly mechanizm do przekrecania kosza
(oprozniania betoniarki) nie wiem jak sie to fachowo nazywa. Jaki jest
wymagany wylacznik do betoniarki bo tego tez mi brakuje. Jestesm z okolic
Warszawy.
Chyba najlepiej byloby kupic jaka stara co tez by mnie interesowalo.

Pozdrawiam
Mariusz
Lech
2004-05-23 20:19:43 UTC
Post by Mariusz O
Gdzie moge kupic czesci do betoniarki 150 l (polskiej) niestety nie znam
modelu.
ZREMB ul. Rydygiera w Warszawie. Tam powinienes dostać wszystko bez
wzgledu na markę, tylko weż to coś co ci sie popsuło ze sobą bo jest tam
taki jeden co za chiny mu nie wytłumaczysz co ci padło :)
Lech

Wysłano z vortalu budowlanego Monter.pl-> http://www.news.monter.pl
Mariusz O
2004-05-23 20:43:13 UTC
Post by Lech
ZREMB ul. Rydygiera w Warszawie. Tam powinienes dostać wszystko bez
wzgledu na markę, tylko weż to coś co ci sie popsuło ze sobą bo jest tam
taki jeden co za chiny mu nie wytłumaczysz co ci padło :)
Dzieki
Mariusz