Discussion:
Szambo - gdzie, za ile i kiedy ?
(Wiadomość utworzona zbyt dawno temu. Odpowiedź niemożliwa.)
Chris
2003-10-21 17:45:09 UTC
Witam Grupê,

Otó¿ temat ten pojawia³ siê ju¿ na grupie (tak tak archiwum pregrzeba³em)
ale nie dowiedzia³em siê wiele wiêcej, ni¿ to ¿e najtañsze szamba betonowe
mo¿na kupiæ w firmie PROBUD (chodzi o aglomeracjê katowick±).
No i git, wiêc ³apiê za telefon i dzwoniê. Cena zadowalaj±ca, transport,
monta¿ itp.
Ale dopiero w LISTOPADZIE ! A mnie do tego czasu wykop zawali siê na 100%.
Mo¿e znacie jeszcze innych dostawców ?

Krzysztof.
IDM.SERVICE.DARIUSZ.MAJ
2003-10-21 18:13:23 UTC
Witam
Spytaj pod adresem ***@budoplan.com.pl
Dariusz
Post by Chris
Witam Grupê,
Otó¿ temat ten pojawia³ siê ju¿ na grupie (tak tak archiwum pregrzeba³em)
ale nie dowiedzia³em siê wiele wiêcej, ni¿ to ¿e najtañsze szamba betonowe
mo¿na kupiæ w firmie PROBUD (chodzi o aglomeracjê katowick±).
No i git, wiêc ³apiê za telefon i dzwoniê. Cena zadowalaj±ca, transport,
monta¿ itp.
Ale dopiero w LISTOPADZIE ! A mnie do tego czasu wykop zawali siê na 100%.
Mo¿e znacie jeszcze innych dostawców ?
Krzysztof.
yaro
2003-10-21 19:33:13 UTC
Mo¿e znacie jeszcze innych dostawców ?<
a moze www.szmabo.pl - nawet nie wiedzialem do dzis, ze cos takiego istnieje
:o)


yaro
yaro
2003-10-21 19:36:14 UTC
fuck - mialo byc www.szambo.pl - ach ten pospiech
yaro
Robik
2003-10-22 11:54:45 UTC
www.szambo.pl
Strona fajna, oferty tez, ale brak informacji kontaktowych z producentami.
Napisalem zapytanie, ale nikt nie odpowiedzial. Z tego co widze to ostatnie
odpowiadane sa z 16.10 wiec chyba przyjdzie mi jeszcze poczekac.
Nie bardzo rozumiem po co sa cytowane zapytania skoro nie mozna zobaczyc
odpowiedzi.
Czy Ty dostales od admina tej strony namiary na ktoregos producenta ?

Robik
yaro
2003-10-22 19:26:53 UTC
Czy Ty dostales od admina tej strony namiary na ktoregos producenta ?<
wpadlem na te strone, jak w przyslowiowe szambo, zupelnie przypadkiem i nie
moge powiedziec,
ze jestem jej jekims sympatykiem; popatrzylem co ludki produkuja i nie
udzielalem sie wiecej;
moze bedziesz mial wiecej szczescia i ktos odpowie na twoje zapytania;

yaro