Inspektorat Nadzoru Budowlanego - oddanie domu do użytku
Tomasz Rosikoń
2004-05-24 07:57:15 UTC
Witam

Ok miesiąca temu złożyłem wszystkie dokumenty, wymagane do oddania domu
do uzytku.
Jak do tej pory nikt się do mnie nie odezwał, nie przyszedł, nikt nic
nie chciał.
Sam dowiedziałem sie że nie dostanę żadnego potwierdzenia oddania domu
do uzytku, a bank, w ktorym braliśmy kredyt WYMAGA takiego potwierdzenia.
Co teraz ? Czy dostane potwierdzenie jak napisze jakies pisemko czy nie
ma na to szans ?
A moze dom jeszcze nie został przekazany do uzytku ? Może musze czekać
na jakieś pisemko z Inspektoratu Nadzoru Budowlanego ?

Pozdr
Tomasz Rosikoń
wojtusj
2004-05-24 08:38:49 UTC
Witam
Ok miesi±ca temu z³o¿y³em wszystkie dokumenty, wymagane do oddania domu
do uzytku.
Jak do tej pory nikt siê do mnie nie odezwa³, nie przyszed³, nikt nic
nie chcia³.
To sie ciesz :-)
Sam dowiedzia³em sie ¿e nie dostanê ¿adnego potwierdzenia oddania domu
do uzytku, a bank, w ktorym brali¶my kredyt WYMAGA takiego potwierdzenia.
Co teraz ? Czy dostane potwierdzenie jak napisze jakies pisemko czy nie
ma na to szans ?
Maja OBOWIAZEK po 21 dniach od zgloszenia, na Twoje pisemne podanie wydac
zaswiadczenie, iz mozna przystapic do uzytkowania budynku - poza tym musza
oddac ci oryginaly dokumentacji.
A moze dom jeszcze nie zosta³ przekazany do uzytku ? Mo¿e musze czekaæ
na jakie¶ pisemko z Inspektoratu Nadzoru Budowlanego ?
Jesli nie miales w pozowleniu na budowe nalozonego obowiazku uzyskania
pozwolenia na uzytkowanie to po 21 dniach od dnia zlozenia dokumentacji
jesli PINB nie wniesie zastrzezen mozesz go uzytkowac, a oni wydadza ci
zaswiadczenie.

Wojtek
Tomasz Rosikoń
2004-05-24 08:51:17 UTC
Post by wojtusj
Post by Tomasz Rosikoń
[...]
ciesze się cieszę :))
Post by wojtusj
Post by Tomasz Rosikoń
[...]
właśnie baaaardzo uprzejma Pani poinformowała mnie ze jak nie bedzie
żadnego sprzeciwu to mogę mieszkać i potwierdzenia żadnego nie potrzebuje ?
nic nie rozumiem ? chodzi o Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Warszawie
na Sienkiewicza
Post by wojtusj
Post by Tomasz Rosikoń
[...]
jak już pisałem wyżej wegług miłej Pani nie otrzymam żadnego potwierdzenia
a moze o takie potwierdzenie należy udać sie do Gminy ?
Wojtek
wojtusj
2004-05-24 08:56:52 UTC
U�ytkownik "Tomasz Rosiko�" <***@ce3.pl> napisa� w wiadomo�ci news:c8sd22$nam$***@nemesis.news.tpi.pl...
Zaswiadczenia nie otrzymasz jak to sie mowi "z urzedu" gdyz nie jest to
decyzja administracyjna. Sami ci nie wysla, idz do nich wypelnij druczek
podania to ci wydadza.

Wojtek
Tomasz Rosikoń
2004-05-24 08:55:50 UTC
Post by wojtusj
Zaswiadczenia nie otrzymasz jak to sie mowi "z urzedu" gdyz nie jest to
decyzja administracyjna. Sami ci nie wysla, idz do nich wypelnij druczek
podania to ci wydadza.
było tak od razu :))
ok to jadę
dzięki za informacje