[WAW] Koszt przyłącza elektrycznego
owrank
2003-10-08 09:12:24 UTC
Cześć !

Dostałem od Energetyki warunki przyłaczenia na tzw. WYDZIELENIE, co oznacza,
że musze zapłacić im opłate przyłączeniową a i tak musze we własnym zakresie
pociągnąć kabelek od sąsiada do swojej skrzynki...

Czy macie rozeznanie ile może kosztować przeciagnięcie kabla pod ziemią od
sąsiada na odległośc ok 30 mterów + skrzynka w ogrodzeniu ?
Chodzi o południowe okolice podwarszawskie.

Z góry dzieki za pomoc
rzuku
2003-10-08 10:46:56 UTC
W pd-zach okolicach podwarszawskich za ok. 25m, skrzynkê, kabel 16, robotê i
za³atwianie w ZE da³em 1.900 PLN

rzuku
Maniek
2003-10-08 12:00:27 UTC
Cze¶æ !
Dosta³em od Energetyki warunki przy³aczenia na tzw. WYDZIELENIE, co oznacza,
¿e musze zap³aciæ im op³ate przy³±czeniow± a i tak musze we w³asnym zakresie
poci±gn±æ kabelek od s±siada do swojej skrzynki...
Witam!

Moge sie mylic, ale od 15 lipca to jest problem Zakladu Energetycznego, zeby
doprowadzic Ci prad do skrzynki z licznikiem....

Za licznikiem to Twoj problem, ale do licznika nie powinni brac ani grosza poza
oplatami "za przyznanie kilowatow" czy jak to sie nazywa.....

Pozdr.
Maniek
rzuku
2003-10-08 12:21:45 UTC
Post by Maniek
Moge sie mylic, ale od 15 lipca to jest problem Zakladu Energetycznego, zeby
doprowadzic Ci prad do skrzynki z licznikiem....
Jak znam ¿ycie istotna jest data podpisania umowy przy³±czeniowej.

rzuku
owrank
2003-10-08 12:45:53 UTC
Post by Maniek
Post by owrank
[...]
przy 'normalnej' umowie jak najbardziej jest tak jak mówisz, jednakże
przy 'wydzieleniu' historia jest trochę inna i do mnie należy dociagniecie
prądu od skrzynki najbliższego sąsiada do mojej własnej. Jedynym plusem jest
to, że jestem czasowo niezależny od ZE tzn. jezeli to zrobię jutro to mam
prąd jutro, a na robotników z ZE to mógłbym czasami czekać parę miesięcy
z drugiej strony muszę zapłacić za robotę :(
pozdrawiam.
Post by Maniek
Pozdr.
Maniek